Veelgestelde Vragen

Bekijk ons meest gestelde vragen, mocht u vraag
er niet tussen staan neem dan contact met ons op.

Het is erg vervelend dat u een klacht wilt indienen. U kunt een email naar klantenservice@lespoirs.nl leg de situatie zo goed mogelijk uit zodat wij meteen een beeld hebben wat er precies speelt.

U klacht wordt binnen 2 tot 5 werkdagen in behandeling genomen, Wij streven er na om uw klacht zo snel mogelijk te beantwoorden.

Als uw land binnen de EU ligt, kunt u betalen met IDEAL als uw land niet in de EU ligt, betaalt u met PayPal of Creditcard.

Binnen de EU-landen: IDEAL, Paypal, Creditcard, bankoverschrijving.
Buiten de EU-landen: Paypal, Creditcard

Bij L'Espoirs heb je een factuur die altijd 14 dagen betaalde tijd heeft en na het verstrijken van de 14 dagen ontvang je een herinnering.

Na de factuur ontvang je 3 herinneringen, heeft u deze tot heden nog niet betaald dan wordt dit vervolgd bij het incassobureau.

L'Espoirs heeft geen verborgen kosten, wat je ziet bij de diensten die wij aanbieden zijn dit ook de tarieven. Mochten er extra kosten zijn, dan overleggen we eerst met je voordat je iets in rekening wordt gebracht. Als u vragen heeft, horen wij graag van u.

U kunt de afspraak kosteloos annuleren mist u 24 uur voorafgaande de afspraak bent. Mocht u als nog annuleren binnen de 24 uur dan worden er € 29,99,- in rekening gebracht

Mocht u besluiten om geen lidmaatschap af te willen sluiten dan is er geen probleen, wij kunnen uw probleem verhelpen met € 8,- per kwartier.

Als de facturen die onbetaald zijn bij de incassobureau liggen, dan kunnen wij u helaas niet meer helpen, neem dan contact op met het incassobureau.

Als u inlogt op uw klantenpaneel, ziet u facturen in het menu. Als u vervolgens op de rechterknop klikt, ziet u alle openstaande en succesvolle facturen die al zijn betaald.

Klik boven aan de menu op Login.
Vul dan de gegevens die u heeft aangemaakt: Email adres,
vervolgens vult u de Wachtwoord in die zelf heeft aangemaakt.
Als alles goed gegaan is bent u nu ingelogt en ziet u overzicht van de openstaande posten.

Rechtsboven ziet u woord support staan, als u daar op klikt kunt u de openstaande Supportickets zien, mocht u er geen hebben dan ziet u een wit veld.

Mocht u een ticket willen open dan kunt u op Open Ticket klikken.
U kunt vervolgens de Onderwerp invullen.
Zeflde voor Afdeling, vervolgens na de Prioriteit dit blijft altijd op Medium staan. Service dient u te selecteren en vandaar uit uw probleem te type en dit kan bij Ticket Bericht.

L'Espoirs streef er voor om binnen één uur te reageren op uw vraag.

Het is heel vervelend dat je je wachtwoord bent vergeten.

- Klik op Inloggen.
- Onder de knop Registreren ziet u Wachtwoord vergeten.
- Voer uw bij ons bekende e-mailadres in en klik op Verzenden

Stel u voor dat uw computer kapot gaat en moet gemaakt worden maar er moet een onderdeel vervangen worden dan moet dat betaald worden en door de offerte te onder tekenen gaat u er mee akkoord met de prijs zodat wij de onderdeel kunnen bestellen.

U kunt op elk moment opzeggen mocht u lidmaatschap pas hebben aangemeld dan kunt u mmeteen gebruik maken van de diensten, mocht u toch binnen 14 dagen besluiten om te stoppen dan is er geen probleem dan rekenen wij af per kwartier dat wij gewerkt hebben.

Mocht u niet automatsch willen verlengen dan kunt u maand voor dat de lidmaatschap afloopt een email sturen of een telefoon dat u wilt stoppen, mocht dit te laat zijn dan zal de lidmaatschap doorlopen en dan wordt jaar er op stop gezet, dus wees er op tijd bij.